Virgin-O-Meter

Ulasan

lini hasnan berkata…
macam bagus je minyak ni. hurmm, berkira-kira nak guna gak ni. ;p
Hellioz berkata…
fuck. kelakar bodoh.
kah3~
ika berkata…
ngaaaaa . hebat .
Shahrul Tanaka berkata…
terbaik! adinda evans!
budak hitam berkata…
celaka celaka! aku nak gosok baju ni woi.

berjaya buat aku gelak.
anonymous berkata…
haha... sumpah kelakar... gelak sorang2 aku baca ni...
AlexiaAqram berkata…
babi la bani.

gua dah lah tengah demam!
boleh plak buat lawak saitan kat sini.

kalau demam gua tak baik. siap lu gua pecahkan dara lu pulak.

HAHAHAHAHAH!
Fiffy Hazirah berkata…
babi. wakakakaka
PointBlankShot berkata…
kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah

*jatuh kerusi*

*tepuk meja*

freaking genius!
Tanpa Nama berkata…
hahaha
minyak kelapa dara tengah2 ye.
suka ringan2 la tu
hahahaha
Diana Zainal berkata…
jahat gila do! haha

tapi serius muka sama gilaaa...haha pandai lukisss
erysweetie berkata…
hahaha...terlampau okey =p
IQBAL ZARIN berkata…
damn funny! wahahaha!!!
gds berkata…
ok aku gelak. bahahahahaha
rekbing berkata…
kuang hajaaa! hahaha
Pha Is berkata…
deym..... hahaha
awan[is]cloud berkata…
hahaha.
cayalh beb !
Azrul Hisham berkata…
ini serius kelakar...
adrinaqamarina berkata…
mendalam maksud~!
cik ciput berkata…
ffuuuu...hahaha..

btw, poor this little girl..itu lerr, tak sedar akibat daripada tindakan sendiri...
Tanpa Nama berkata…
kahkahkah
we dont HATE u, we PITY u okayh! :)

berabuk sgt ke cermin kt rumah budak ni? kesian sugguh
Balqis Riza berkata…
haha adoi.........kelakarrr~
ika~~ berkata…
hahahahha!
skill abes lukih muke sebijik cm dia!
TheBentPencil berkata…
tak baik tau....

(tapi gelak gak)
anak abah berkata…
=D

terbaekk punye!~
Tanpa Nama berkata…
bagus...mengaibkan orang.

kudos!
datin milano evans berkata…
hai menjual dara di sini .

lalala~
Leng Chai berkata…
nice!!! hahaha x virgin langsung... ^^
Unknown berkata…
ya Allah...sebijik muka adinda evans tu. loya je tgk!
Syzna berkata…
hahahahahahaha mula-mula blur jap smpai part dont hate me aku dah fhm dah hahaha thumbs up!
cikpia berkata…
ha ha....... naseb bek aku ada dua ja untuk two thumbs up.... kalo tak aku nak angkat nambelas ratus thumbs.... terbaekkkk!!!!
Pandangan Belia berkata…
oh malaikatnya org yg buat sume nie..haha.
korg sume ingat2lah.sebaik mana pun korg..korg tetap xde hak utk menghina seseorg.sedar2lah..
even korg tlalu baik smpai LUPA DIRI..ingat..korg nie lah org yg plg dekat dgn golongan MUNAFIK.
mushroom berkata…
hahahah.. weh!! siap ada meter lagi.. x lama lagi benda ni masuk dalam silibus fizik.. kahkahkah! :))

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.