Cinta Siber

Ulasan

Encik Amman berkata…
betul. bile dah jumpe baru tau cinta tak cinta
NFE. berkata…
Aku ada kawan yang sebijik macam nei.Tukar bf macam tukar baju.haha
Raksasa Jahat berkata…
tukar baju pon susah seyh~ haha
Tanpa Nama berkata…
tapi kalu btul kita mmg da ske da yakin kt org yg kite jumpa kt alam siber ni mcm ne lak?walaupun xpenah jupe..
farahin nasir berkata…
sy ade seorg kwn dah hmpir 3thn becinta tnpa jmpa2 nie ha.. setiap mlm duk gayut dri dulu smpai skrg..so gane tuh??

:)

nak panjang ke pendek tetttt
Raksasa Jahat berkata…
kalau aku, aku mainkan je pompuan2 tu.. aku jujur ni..haha sedarlah korang... korang kena main... lol~
Halusinasi berkata…
tak suka...memang perlu untuk berjumpa knl perangai sebenarnya depan2...
miss niedNied berkata…
cinta cyber.... menarik ! heee
sama mcm sy,cinta cyber n kekal smpai skg...nk dkt setahunn sudaa :) alhamdulillahh dia yg terbaik yg penahh sy jmpe
btol mcm yg di katakan jmpe dlu...
:)
seismos* berkata…
hehhe.. so on aku terjebak dalam chenta jenis ini 4 years kot.. n never meet up lagi... she. die love at me.. n i feel loneliness why???chemistry of just a mathematical feeling??... arghhhhhhhhhh
Wadi AR berkata…
tak pyh pcye la cinta siber ni. mengarot! kalo dpt mcm wardina n her husband tak pe gak
Farahiyah Smart berkata…
adess...cm tkena kt diri den aje...haha...

knl kt fs, n kwn2 pastu in love...pastu...parents da bg green light...n hope jd cm wardina gk, berakhir dgn prkhwinan...:)

tp xdela sma cm komik ni cz still with the same person...=)
Amni berkata…
dulu MIRC... =p tapi tak de la sampai bercinta.. dah jumpa, terus lari.. wakakak...
AkuBukanLelaki berkata…
bahaya betol
1st nak jmpe,usha dulu dr jauh
agak2 pelik
wa cabot dulu
bai
misz yan berkata…
yg pnting haty & keiklasan anda tuk b'kwn sblm ke pringkat yg lbih siyes...

betol tak..??
Tanpa Nama berkata…
x sume yg knal on9 tkr2 cam komik ni. ak sndri knal dr MS staun xjmp. n lpas 4 taun skrg kami da kawin pun. alhamdulillah... actually pe yg pntg hati kte.
Patenggg berkata…
aku benci ah cinta siber..HAHA
Fika Rozaidi berkata…
betul. xpernah percaya cinta siber. huhu
cikpia berkata…
opismet aku ada yang kawen ngan kawan FB dia tau!!!

memang tak penah kenal before...

eh, bukan FB la.... frenster!!!
Nabila Nadzeri berkata…
setakat cinta cyber belum tentu bertahan lagi. lain la kalau dah jumpa.
btw, comel jee kartun ni :)
Amy @ Miz Donut berkata…
menanti detik genap 1 thn kitorg couple.. before this bkawan biase hampir 4thn..xpnh jmp..dah couple baru jmp.. tp alhamdulillah..parent pun bg green light.. insyaallah akan dtg detik bsejarah..
Nur berkata…
macam tak cukup kasih sayang je..hahha
nots berkata…
ta kenal maka ta cinta . kenal mesti la kena jumpe ?! desperate sgt kut . ta paham . HAHA .
Kc Kasedah berkata…
HAHAHAHAHA seb baik aku jumpa dulu baru decide nak kapel ke tak.
oh nudra berkata…
lonely sgt la tu kot
yep that rite. . .
jmpe dulu kenal hati budi.hehee
Tanpa Nama berkata…
saya pon cinta siber :) kenal kat facebook. dan baru je bertunang minggu lepas :) alhamdulillah..

-xbole login blog T__T
Tanpa Nama berkata…
Aku tak suka cinta cyber,seriously.

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.