8 Jun 2011

Dah Kahwen?


Seronok betul tengok kawan-kawan sudah berkahwin. Ini adalah video perkahwinan kawan gua tempoh hari. Ala, sebelum ni kan gua ada tunjuk video pre-wedding diorang. Anna dan Hasnul. Hamboi. Gua rasa Anna dan Hasnul dah boleh menjadi duta pasangan Terfaktab ni. Haha. Orang lain dah kahwin, lu bila pula Aqram? Ha, lu ER. Umur baya gua, laki dah ada, bila pulak? Si Shahirah, tua dari gua. Bila pulak? Yang lain tu kalau masih bawah 22 tahun, tak payah menggatal nak kahwin okayh? Lagi-lagi si Amoi dan Bukan Penggoda. Mengade!





Oh, kalau yang tertanya-tanya "Lawa baju pengantin perempuan?". Ni gua nak bagitau, ia adalah rekaan Rico Rinaldi. Video ini pula di shoot oleh A.R Pictures. Lawa woo dia shoot. Dan yang paling istimewa ialah fotografer dia. Pehh, lain tak bukan mestilah Bakri Hafiz Hisham a.k.a Bak. Peh peh peh. Ini macam gua pun nak jugak! Hehe.

Kepada Anna dan Hasnul. Kami di pihak Terfaktab mengucapkan Selamat Pengantin Baru dan semoga berkekalan ke anak cucu cicit atau ke akhir hayat dan dunia akhirat. Terbaik! Nasi minyak pun terbaik!

20 ulasan:

Pijahh' de-Arr berkata...

bila kau nk kwen aqramm..~~

e rkk..HAHA~

Wadi AR berkata...

tah aqram ni. makwe dah ade. sila kawen dgn kdr segera.

*eh, ni photograper bro azam ni. sy knl. gambar beliau sgt cool :)

sergeant keroro berkata...

cepat kahwin aqram,haha XD

AlexiaAqram berkata...

50 komen meminta aku kahwen. lusa aku terus hantar meminang. keh3~~

Amoi berkata...

aku rasa nak kawin sekarang ni

SleepReader berkata...

so sweet~

tp knape 11 jun..hehe

Mawar Berduri berkata...

terbaik dari ladang video nie!

aQi + GenGkey berkata...

terbaek woo vid die..:D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

Gila ah!

Bak dia punya photographer!

Impian aku tu~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

Patutlah kau letak video ni, ada kau rupanya!

Kih3 kih3 kih3.

XD

[keji tak aku?]

hahaha~

Elena Reeney berkata...

aqrammmm sila la kahwinnnn!! x150

haaa... dah lebih ah tu. cepat meminang!

Elena Reeney berkata...

siapa terror sila spot AQRAM dalm videoooo!!! yeahhhhhhhhhh!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

aku kahwin kau bagi ucapan gak eh!

sweetotiny berkata...

AQRAM , SILA KAHWIN DENGAN KADAR SEGERA :D

aku taktau aqram muka dia cane?!! berkata...

ALA MANA ACI AKU TAK KENAI MUKA AQRAM CANE, CANE NAK SPOTTT??!! URGH!

zaza berkata...

bila kawin?

TheBentPencil berkata...

ape? ade muka Aqram yg ensem dalam ni?

*download cecepat*

p.s. weh, kawan kami yang sebaya hang dah kawin la Aqram. hang bila lagi. jgn tunggu lama2 nooo...kalau hang kawen sebelum kami kami kasi adiah kahwin yg hang nak. kekeke

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

ER :

Aku dapat spot beliau!
hahahaha~


Zee :

Ada sayang! Ada!
hahaha~

lellapop berkata...

yang pakai baju putih tu eh AA?

Raksasa Jahat berkata...

wah bak.. junior aku.. tumpang bangga sket..ahaha

Lahchan berkata...

hi~ kos sume kwin brape ye~~~ hee