Tips Cinta Lahanat #2 (Drama Korea Adalah Lame & Tak Realistik)






Ulasan

bukan penggoda berkata…
lalalala. aku x phm. kbai.
ashraf berkata…
aku pun tak layan korea.cintan bosan.
doyah berkata…
warghhhhhh!! muntah die =.=''
doyah berkata…
@ashraf ayap poyo!! cintan bosan kunungg
Husky Pusky berkata…
goda n faten: pergi tanya kawan lelaki.
J. Abdullah berkata…
cerita korea, orang korea, semua tak menarik langsung kat mata gua.

lelaki perempuan, semua sama je pesen muka. tah apa tah yang perempuan gilakan sangat. tak paham gua.
Rina Rossoneri berkata…
hahahaha...tengok heronya jeee.. kalau pelakon lelaki korea, muka bukan sepesen,kalau penyanyi korea yes muka sepesen okeyyy...
LovelyMe berkata…
hahahaha. citer princess hour!terbukti aku peminat citer korea.haha..
Hush berkata…
ah.
aku tak setuju dengan kau.
ada aku kesah?
haha~
fd berkata…
aku tak faham. tapi gamba last tu comel. aku nak pinjam boleh?
inna_risna berkata…
uhh,xfhm la...pa jua maksudnya tu?
Cik Fafa berkata…
aku xlyn lngsung crite korea..yup..memng lame..
AlexiaAqram berkata…
ruam berbentuk hati?

ABAH LU!

BWAHAHAHAHAHAHAAH!
yatee 'yosh' yakuza berkata…
gahahahhahahahahaaaaaa.... cite korea best laaaaaa....
kau lelaki? no. aku perempuan. aku jadi lelaki sebab nak dekat dengan lelaki yang aku suke. lepastu lelaki tu jadi azwan ismail.
Husky Pusky berkata…
@YYY: second para komen kau tu apa maksud? ke kau silap entri?
taiptenang berkata…
citer korea mmg lame, lebih kurang jer citer dia tp aku ttp layan! maybe sbb nice view kot pastu pelakon dia comel-comel. lg satu, byk dlm citer korea tu takkan berlaku in real world so kira mcm escapism gak nengok citer korea nih. escapism mean berangan dlm kenyataan hahaha~
Amirul Idham berkata…
kalau mak aku dah remote, memang cerita korea aje la yg keluar dekat tv aku tu.

cerita cinta korea ni memang banyak dgn fantasy. memang tak mungkin kot nak jadi dalam dunia kenyataan.

tapi aku pernah tgk satu drama korea ni, kisah penyiasat korea selatan dgn korea utara. cerita full of action. kereta, bangunan semua habis meletup. ok jugak cerita korea ni kalau diorang lari dari genre cinta

tapi macam mana pun, sinetron indon jauh lebih gampang. aku tendang je kepala sape yang kata sinetron indon tu best
Azuan berkata…
tengok pelakon...kalau pelakon best wa layan...hohoo
Arif Samin berkata…
@Amirul (aremierulez) tu drama IRIS. style kot. genre cinta tu still melekat. one of the most expensive korean drama.
Sca Ndx berkata…
HAHA. aku tergelak.
.: Si BungaKopi : . berkata…
iye , cerita korea mmg camtu. kalau hero tu konon protective gila la kan, tp tu suma mmg impian pompuan utk dpt llki cmtu dan caring cmtu, sbb tu pompuan suka layan korea.

-aku paham entri ni.
vampire's lovex berkata…
patot la 2 3 menjak nih aku kureng layan korea da ..rupe2 nye ......................................................ntah...hhaha :p
Ara berkata…
yes!

-pempuan yg turut x lyn cite2 korea..
Verdict berkata…
lagenda budak setan relevan lah pulak..



kahkahkah
nunui Joe berkata…
peduli apa~
ttp suka Korean Drama! hahah :D
Maisarah Fadzil berkata…
drama 'princess hours' hahaha kuang asam kutok2 my fav cerita...hoi hoi..okay fine agak lame tapi sweet kot cte tuu
fatin qurratuaini berkata…
aku faham. muntah dia macam milo..
alto berkata…
sape x layan cite kuriya die ensem...lg ensem dr hero kuriya yg nanges mleleh2 air mate tp mekap menten x rosak...wadefaq

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.