Lelaki dan Perempuan Seksi.

Assalamualaikum

Touche'

Hari tu, aku round-round blog music Indonesia. Sebab aku nak cari lagu untuk di kasi kepada gadisku yang merajuk. Ya aku memang suka buat gadis merajuk. Tapi kalau yang sorang ni merajuk, mesti nak kena pujuk. Penting untuk masa hadapan.

So, masa cari-cari tu, aku jumpa satu lagu dari band baru yang bernama Bite. Tak boleh blah lagunya adalah bertajuk Semua Suka Wanita Cantik. Dan dari tajuk tu, aku teringat kata-kata Eldy di blognya mengenai perempuan seksi. So, entri ini adalah olahan dari dari blog beliau.

Well, kebanyakkan lelaki memang sukakan gadis seksi. Nak-nak bila gadis tu gadis yang ‘miskin’ (pakai baju adik) yang baju saiz 2 tapi badan saiz 5. Tak pun yang pakai skirt yang singkat. Tak pun... alah, senang-senang pergi la mana-mana shopping mall then talakan la mata tu kat gadis-gadis cantik. Nak lebih lagi, pandang amoi. Memang perh. Tapi, tahukan anda bahawa lelaki akan hanya cakap “perh!” pada pandangan pertama je?

Gadis seksi tentu sekali boleh tarik pandangan mata lelaki. Advantage pulak bagi gadis yang ada wajah yang cun. Tapi jangan salah sangka. Lelaki hanya lah berminat dengan luaran anda ya para gadis seksi. Kalau korang nak tahu, berapa peratus kaum we all (lelaki) yang nak cari awek / bakal isteri yang seksi? I can say... it’s almost 5%. Why?

Try fikir yea. Anda adalah lelaki handsome. Eh tak. Anda adalah lelaki tak handsome. So awek anda adalah seksi + lawa (majority lelaki tak handsome dapat awek lawa). So, bila awek anda seksi, akan ada ramai lelaki pandang hot-hot spot yang terdedah tu. So, apa perasaan anda bila ada ramai lelaki lain pandang badan awek anda?

Ya. Anda fikir boyfriend(s) anda suka ke kalau ada lelaki lain pandang bahagia-bahagian hot awek mereka? No.

Eh, i mean... Hell no!

So-and-so

So, dengan memakai seksi, memang boleh menarik mata lelaki. Tapi at the end, anda akan di mark sebagai perempuan murahan kalau terlampau seksi. Dan paling jauh pun, lelaki hanya akan mintak no telephone anda yang sexy untuk ber-geli-geli. Nak buat bini? Tak payah berangan lah anda. Tak percaya, tanya mana-mana lelaki dengan ayat “Kalau ada perempuan bogel depan u, and ajak kahwin, u terima tak?” Lelaki tu pasti akan menjawab tak. So kenapa lelaki suka pandang hot spot gadis? Well, ianya adalah kerana peribahasa “rezeki jangan ditolak, bala jangan dicari. Nak-nak, show free.”

So, kalau anda mengharapkan suami or boyfriend(s) yang baik, pastikan anda tak menarik lelaki dengan pemakaian yang seksi. Lagi pun, anda tentu tak suka kan lelaki yang kahwin dengan anda semata-mata kerana seks, kan? Kalau boyfriend(s) yang couple dengan anda semata-mata demi seks lagi teruk. Confirm touch-n-go.

Lelaki ni mengada sikit. Masa belum nak kahwin, sibuk rosakkan anak dara orang. Tapi bila nak kahwin, tak habis-habis cari yang fresh-fresh. Tak apa. Perempuan kan banyak. Eh? HAHA.


Ulasan

Tanpa Nama berkata…
ye, perempuan banyak. laki sikit.


jadi luar sana. ehem2.
AlexiaAqram berkata…
seksi ke i ni yunk?

seksi i ni subjektif.

-rebecca nur islam lah sangat.
Jerung Tempang berkata…
buang satu hari ni,esok bleh cari lagi. pempuan ramai. apa kesah. hahaha. macam harem~
EEan berkata…
Tempat aku belaja ni banyak perempuan seksi.. dan cANtik.. cuci cuci mate jek.. Betul la.. tak ingin buat bini pown
Rebelle berkata…
kenapa perlu seksi?
sebab cantik, tambah lagi dengan seksi..
baru hot?
gitu?

i anti dengan perempuan seksi..
sebab seorang perempuan seksi buat i sakit hati..
erkkk..

i'm totally satisfied with this entry..
*i jahat and sarcastic sekarang*
Elena Reeney berkata…
Kalau dah seksi tu juk lurah dendam mmg la nak menunjuk sangat. So dah tau apa yg cuba disampaikan. Tapi kalau bertudung litup pendek nampak sangat bentuk gunung di dada, kat kepala terbonjol bentuk rambut disanggul macam bonggol unta, kain tudung dileher diketatkan untuk nampak leher jinjang, baju super fit, jeans skinny, heels tinggi, tu yang Allah katakan perempuan akhir zaman weyh. Tu lagi la xtau apa yang cuba disampaikan.
Apisometres berkata…
entahla mak.. elok mata mak.. elokla kat mata saya.. -_-
TheBentPencil berkata…
tetibe rasa macam nak pakai jubah. #serius
nohfee berkata…
waaa. entri kau memang sume nak kutuk2 perempuan. hahaha xpe2, tapi memang betoi pon., fakta.
Tanpa Nama berkata…
stuju..hehhehe...
SaSa berkata…
mr K punye awek seksi tak?

aik..tye je..hik3...
:p
Cikya berkata…
ayat last tak buleh tahan..!

adeh...

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.