2 Ogos 2011

Ciri-ciri calon pasangan dari perspektif islam

21 ulasan:

vampire's lovex berkata...

^^

Cik Ca'ah berkata...

betoi2,ciri2 yang baik :)




apsal perempuan tu mulut muncung je? hehe

~unlimited love~ berkata...

sebab ciri2 perempuan lagi banyak dari lelaki. heh.

Dorky Guy berkata...

kenapa perempuan lebih ramai dari lelaki? heh.

aisyah berkata...

pmpuan nmpk smbng jek gmbr die..hoho

rekbing berkata...

mas kawen yang rendah pun ade jugak ke. baru tahu

sha my heart berkata...

nice sharing =)

TQ

Tanpa Nama berkata...

asal ciri2 laki xde 'masih teruna' weh..
xadil r..
ahahaha

Tanpa Nama berkata...

nape calon lelaki xde letak syarat teruna....

Dorky Guy berkata...

sebab laki leh kawen 4 dalam satu masa~

Asyieq-iN Rkey berkata...

hehe...pompuan yang baek utk lelaki yg baek...

little.pingu berkata...

pompuan punya ciri2 ade 9..lelaki punya ciri2 ade 7 je..amboi..siap ade mas kahwin rendah..kat Johor mas kahwin RM22.50 je kot..tak ckup murah lagi ke..

Dorky Guy berkata...

sebab tu nak cari orang johor..lulz

anah nik mahmood berkata...

@Tanpa Nama

setuju!

Tanpa Nama berkata...

okeh dah paham knp pompuan tu mulut muncung...

trend bergambo terkini "pipi kembung, mulut muncung-muncung"
haruslah sebegini maskawen nyer murah...

erlina berkata...

like!

Qaseh dalia adelia berkata...

=) nak dapatkan yang baik ..kita pun kena baik

Tanpa Nama berkata...

kalau gitu ciri2 laki kena buat mcm ni ler..
masih teruna (jika bujang)
br fair..
ahaha

Tanpa Nama berkata...

kalau gitu ciri2 laki kena buat mcm ni ler..
masih teruna (jika bujang)
br fair..
ahaha

Dorky Guy berkata...

fair jadahnya.. g la beranak anak lelaki ramai sket pas ni.. baru fair..

Mira Hana berkata...

@rekbing yup ada dalam hadis soheh nabi :)