Video Pre-Wedding : Perbezaan Bukan Penghalang

Hello! Kepada semua pembaca Terfaktab. Hari ini gua nak kongsikan sebuah video pre-wedding kawan gua iaitu Anna Cherie yang akan melangsungkan perkahwinannya pada bulan hadapan. Anna dan pasangannya nya, Hasnul, bagi gua adalah pasangan yang unik. Kenapa unik? Sebab selama gua mengenali mereka, perbezaan umur perempuan lebih tua dari lelaki bukanlah faktor untuk menghalang sesebuah pasangan untuk terus bercinta. Sebenarnya bagi gua, tak kira apa saja perbezaan antara pasangan itu, jika pasangan itu meletakkan tepi sesuatu perbezaan atau tidaklah 'take too serious' dengan perbezaan, maka harmonilah hubungan pasangan itu. Cewah, ala.. Macam jugak first love Rasuluallah SAW, ada ke nabi kisah sangat walaupun Siti Khadijah itu lebih tua dari nabi? Tak tak tak. Just keep cool and steady, terima perbezaan, hadapi dengan memanipulasikan perbezaan menjadi kelebihan! Ye dak?

Kepada Anna dan Hasnul, semoga berbahagia ke akhir hayat. Juga kepada pasangan-pasangan yang akan melangsungkan perkahwinan. Selamat melangsungkan perkahwinan dari kami pihak terfaktab kepada anda semua. Kepada yang masih bercinta, kurangkan kontroversi, tingkatkan motivasi! Chalo!




Credit to A.R Pictures a.k.a Azam Rasid for this sweet video. 

p/s : Sebenarnya gua tak sangka kawan gua ini si Anna pandai berjiwang. Tengok video ni, gua rasa tercabar pulak mengenangkan "bila la plak gua nak kahwen dan buat video-video macam ni?" Hahaha. Nice video weh!

Ulasan

afrohead berkata…
demm gila sweet.
Cob Nobbler berkata…
lagu ni lagu apa ek AA?aku penah dengar lagu ni masa gua keje kat Debenham's Gardens dulu.Aku layan lagu ni.
Faidhyna Darwina berkata…
anna nmpk mcm mude jer :)
AlexiaAqram berkata…
dengar suara.. mcm taylor swift kot nami.
Adam berkata…
nampak manja+rock skit2 tu ada..cweeeet jgk la...
hehe
_kalfisyah berkata…
Ingrid Michaelson- Be ok
Shahada Fauzi berkata…
keciknye anna..they look so sweet!

congrats for both of them..^_^
rekbing berkata…
nampak kaku. nampak keras

tp sebab tu la diorang nmpak shweitt sgt! :">
Unknown berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nanie berkata…
sweet gileeeeer!!..

nak jugak
Lalala berkata…
jeles.. huhu.. moga dorang bahgia..
Unknown berkata…
lagu ni.one of my favourite lagu ni.
Tanpa Nama berkata…
belom sah mana boleh pegang2 kan aqram?
Azam Rasid berkata…
Thanks AA shared this simple video.. :-)

Anna & Anol sgt sweet dan cool~ hehehe...

-Azam Rasid-
Tanpa Nama berkata…
ak nk tgk la komen ko kene delete tu haha

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.