*patah-patahkan jari bagi bunyi-bunyi sikit* *bersiap sedia untuk di maki* p/s: Tulisan ini adalah 100% pandangan peribadi gua. Mohon pasrah. Ya, tengok tajuk pun lu orang dah boleh tahu apa isu yang gua nak ketengahkan. Gua tahu ramai yang tak akan puas hati. Ramai juga student-student berlainan universiti melemparkan kata-kata kesat ke gua di dalam hati. Sebab kebanyakan lu orang ni jenis berbudi pekerti katanya. Sudah bertudung litup takkan nak hisap rokok pulak eh eh takkan nak memaki hamun di khalayak ramai pulak kan? Kenapa gua katakan LONG DISTANCE RELATIONSHIP ITU BULLSHIT ?! Kenapa? Gua rasa banyak dah tahu kenapa, tapi pura-pura tak nak amik tahu katanya. Konon-konon ianya berjaya. Ya, adalah kot yang berjaya tapi ntah aku tak pernah nampak lagi kengkawan yang dah kahwin sebab LDR ni ha. Yang punah ranah itu berlambak. Pada gua, satu relationship yang sihat itu haruslah mendaki puncak bersama-sama. Maksud gua ialah susah senang. Contohnya, lu kat Malaysia, pakwe lu ...
Love is blind . Walaupun tak sebangsa, boleh apa bercinta kan. Ada yang sampai ke perkahwinan tahu. Apa nak pelik zaman sekarang ni bila Cina kapel dengan Melayu. I even see an Iran guy in a relationship with a Chinese girl at campus. Tak pasti lah Iran tu Islam or Kristian. But the Iran guy is handsome - haha. Anyway. Aku sendiri pernah get a relationship a lot with Malay guys. I am Chinese fyi. My taste only for Malay guys. Tak tahu kenapa. [ Credit ] Love is blind : Jangan sampai butakan hati. Tapi normally our relationship tidak akan sampai ke pengetahuan family. Ala. Waktu tu aku Form 5 and him umur 20 (sekarang dah jadi graduan lulusan Bachelor ye). Masa aku Form 5 baru rasa tahu tak kemanisan bercinta. Tak macam remaja zaman sekarang. Baru Form 2 dah ada boyfriend lepas tu boleh dating sampai malam. Masing masing muda lagi. Tak terfikir kawin. Aku sendiri tak suka fikir pasa hal masa depan. Kitaorang macam muda mudi lain lah. Bercinta. Cinta jarak jauh. Kira dia boyfriend aku ya...
Disclaimer : Ini entri parodi ye kawan kawan. Ada sedikit sarcastic. Jangan terasa dengan penulisan saya. Kang ada yang tak faham entri ni parodi terikut ikut tips kat bawah. Saya tidak akan bertanggungjawab sekiranya anda ditimpa kemalangan sebelum, semasa dan selepas tips ini diamalkan. Kekeke. Jika kau seorang lelaki melayu yang lebh bernafsu kepada amoi atau cewek cina. Mari ikuti tips ini. Pasti anda akan berjaya memiliki seorang cewek cina! 1. Kena ada rambut gaya lelaki korea. Amoi-amoi tak minat style rambut kau orang yang style pacak pacak macam style punk tu woi. Jadi kau orang print gambar kat atas ni lepas tu pergi kedai gunting rambut mamak tunjuk kau orang nak rambut pesen gitu. Lebih banyak rambut depan tu lebih bagus. Lebih kelihatan lelaki korea kacuk melayu kacuk dengan cina. Kalau kau berkulit agak gelap. PAKAI FAIR AND LOVELY sekarang! Anda akan kelihatan seperti gambar di atas. 2. Kata kau sanggup keluar Islam kerana cinta. Tahu kenapa cewek cina takut nak ka...
Ulasan
with me..
deeper conversation..
with me..
deeper conversation..
aiseh, terjadi yuna sekejap.
LIKE :)
LIKE :)
sweet gler..like :)
@Lucifer tu le. got a lot of issues, that blog. you're not the only one that misses it, though.
http://duniabloggingblog.blogspot.com/2011/04/tanda-tanda-perempuan-gedik-tak-sedar.html