Untitled

Aku mula sedar yang aku boleh bercakap dalam hati masa aku 6 tahun.Aku fikir aku sorang je ada abiliti untuk bercakap dalam hati.Jadi aku maki hamun semua orang yang aku tak suka dalam hati.Contohnya,bila Singa panggil aku Babi.. Aku maki.Bila kawan aku buli aku,pau duit jajan tak bayar balik.. Aku maki.Bila membe aku bagi bunga tiap hari sebab tak bayar rm2 dia.. Aku maki.

Tapi abiliti aku tu menyebabkan aku simpan dalam dan jadi pengecut untuk luahkan isi hati aku.Y'know?

Aku ingat lagi masa aku masih tinggal di Cheras.Aku ada katil double decker.Aku lepak atas sana as if it was my fuckin tree house.Aku tengah marah masa tu.Tapi aku lupa marah tentang apa.Yang aku ingat,aku pernah cuba nak maki hamun Tuhan pula.

Dalam hati aku cakap '' ala,mesti Allah dengar.Allah ni sikit sikit nak dengar! '' aku cakap.Aku ingat lagi.Aku jadi sangat marah,umpama aku tak ada privasi.Aku marah sangat,as if God is stealing my diary.

Tapi itu dulu masa aku masih pra-jahil,sekarang sejak aku dapat tahu yang sebenarnya abiliti bercakap dalam hati dimiliki oleh semua orang,aku tak rasa special lagi.

Langsung tak special.


Dan hello! Terima kasih sudi terima saya dalam Terfaktab :)

Ulasan

Ara berkata…
Holla! ^_^ nice intro, dude...ya, aku dlu pn pnah pk mcm ape yg ko pk..~
rekbing berkata…
pandai terfaktab cari ahli baru
zey berkata…
haha! dulu aq pon kecik2 camtu der...suka cakap dalam hati... haha!
bukankosong berkata…
klakor gak ko nih...
Kelingking berkata…
yeah..awek baru terfaktab~
vampire's lovex berkata…
aku dengar kau cakap apa dalam hati kau skarang...heh !!





=D
Diana Zainal berkata…
wah penulis baru lagi. good2 ;)
JANE berkata…
hello ulii,
da jadi penulis sini pulak..

blog awk da lama xupdate kan..

hee
Selamat masuk ke Terfaktab!

Yosh!

:)
Tanpa Nama berkata…
hihii... sama la suka cakap dalam hati. tapi kadang2 bagitau je org tu. Baru puas ati.hihi
akak eskrem berkata…
Alololo.. Comelnye. Hihi.. Welkam to terfaktab. Can't wait to read ur writings after dis cute intro. Hehe..
Anem Arnamee berkata…
Wah ! Comel.selamat:)
Linglung berkata…
gua saaayang Ulii
Tanpa Nama berkata…
hehehe..nice intro..;)
cikpia berkata…
ha ha..... teringat lak zaman pra-jahil dulu aku kalau gado ngan kakak aku selalu doa YA ALLAH BAGI LA AKU MASUK SYURGA DENGAN MAMA PAPA.... JANGAN LA BAGI KAKAK AKU MASUK SYURGA SEKALI. BAGI LA DIA MASUK NERAKA YA ALLAH...... sian kakak aku kan??? ha ha.....
shafiq ahmad berkata…
perghh..giler 1st post dah mantap..memang ahli TERFAKTAB
DidyaJustsaythat berkata…
tekadang saya terfikirkan bahawa dunia monolog kita ni wujud kerana manusia ni tak bisa mendengar kebenaran.

welcome babe. =>
Sheriel Aizan berkata…
Ive LOL-ed, an honest entry :)
Welcome to Terfaktab!
cikasutinggi berkata…
saya pn pandai cakap dalam hati...

hellop...
Fatin Razali berkata…
kita bercakap dalam hati tapi selalu berharap ada orang yang dapat mengerti dapat baca dapat terjemah ke otak lantas memberi erti.

wtf.

pe jadah aku mengarot.

aku suka gaya kau. sekian.

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.