Awek Tumblr



Oh kena ada lagu eh? Nah.

Ulasan

Mashe berkata…
hahaha... aku pon baru join menatang nih~
Wahida Samsuddin berkata…
HAHAHA! Raksaksa Jahat yang sangat kelakar dan kiut! :D
Nur Syafiqa Emelia berkata…
sengal . sakit perut den gelak weiii xDDDD. best n cute ^^v
Cinderella Rapunzel berkata…
RJ, kau ni kann..............
Dee Zahari II berkata…
Haha! serangga pilihan, serangga pilihan. monyet,kucing, anjing!

lawak la. suara seksi.. haha

sape nyanyi?
ceksumolek's berkata…
hahaha.. stakat ni kalao follow tumble sesapa takde pulak teringin nk tgk fb diorg..
amir berkata…
agak keji di situ. hahaha.!
TheBentPencil berkata…
Adakah awak cakap tentang tumblr saya?

*asah parang
nooren shukor berkata…
hahahaha. siyes kelakar korang ni! suka serangga pilihan tu. comel!
Patenggg berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
putra87­™ berkata…
hahaha.. kucing serangga ke wei??? hahaha.. gile catchy lagu dia.. hahaha
Unknown berkata…
sengal...serangga pilihan...geli dengar
AxieAziz berkata…
ahahah... cute gila lagu tu..
rekbing berkata…
lagu feveret. serangga pilihan!

xD
Patenggg berkata…
download serangga pilihan..!!

http://www.4shared.com/audio/doM0Q1Gw/Si_Bodoh_-_Serangga_Pilihan.htm

HAHA
han berkata…
haha laguuuuuuu
Ferfarfer berkata…
KUIKUIKUIK TUMBLR TU IS NOT A REAL THING LAH. IT'S LIKE YOU'RE DREAMING ON THINGS THAT U MIGHT NOT GET
hatred24 berkata…
lagu ni aku suka..
Leplep berkata…
Gua harap lagu ni dapat masuk Juara Lagu.
Ali berkata…
bodo laa bunn. cam bangang! hahaha best gila ah lagu kau. haha
Tanpa Nama berkata…
aku tgh layan lagu..klik jap lagu ko. dah ler speaker laptop ON. tetiba kluar 'serangga pilihan'..terkesima jap ofismate2 aku. sakit perut gelak weii. haha
Hansyirah Takezur berkata…
haha.. lagu tu xleh blah. mantop!
Dunia Mommy Comel berkata…
dah join,tapi xda lah aktif
Winono berkata…
"serangga pilihan,serangga pilihan kucing anjing monyet rusa kera"



hahahahahahaha macam celaka, lagu ni non-stop dalam kepala aku sekarang -__-
Tanpa Nama berkata…
chomel bhai.. chomel.. >.<
Shidah Bieha berkata…
gile merepek lagu..hahahaha
anisamir berkata…
hahaha aku ulang lgi lgu ni. giler kelakar+comel. sapa nyanyi ni?? tapi tiga tahun depan ada kucing. wakaka. best2!*tulis dlm keadaan gelak trbahak-bahak*
Hush berkata…
serangga pilihan serangga pilihan
kucing anjing monyet rusa
dan banyak lagi

(ulang 3 kali)

HAHAHA KELAKAR LA KAUUUU!
Nedzork berkata…
Melayu Bertudung Isap... awek tumblr

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.