Wiken Talk: Menegakkan hak-hak jejan sedunia.

Hah, welcem, welcem brader-brader pembaca terfaktab.
Ah, takde brader baca terfaktab ke? Ah, nak buat camne, balik-balik entri kutuk lelaki. balik-balik entri hentam jejan. Baik aku masuk sarkasis kahkahkah!

Korang awek-awek ni, selalu cakap "ahh lelaki semua sama." tapi ye ke? Ye ke kitorg semua ni sama? aku tengok aku lagi hensem dari leplep. Lagi putih dari obe. lagi pandai daripada arwah Steve Jobs (oh aku sebut arwah ke tadi? ye la bapak dia kan Islam, mana tahu Steve tu mati dalam iman ke, wallahualam).#sarcasm

First of all (cewah cakap Mongolia pulak aku), tak semua lelaki cepat inzal kalau nampak awek cun. Kau ingat kau pakai skirt pendek tights ketat tu aku nak suwit-suwit la? TOHLONGGGG SIKIT Aku pun ada maruah tau nak pandang-pandang kau gitu. Aku tau kalau aku pandang, kau ternampak, kau mesti buat muka "eee lelaki gile seks iteww" kat aku.
<saus>

Lepas tu adala yang kata kaum Adamaya ni cuma nak awek cantik je. Pantang mantop macam Kilaferiferi bersusun jantan kejar yop kejor ye dok? Blah la lu. Muka cantik boleh pergi sampai mana je pun. Kalau dating dengan aku tapi blur tak boleh nak borak pasal Belanjawan 2011, jangan harap ada second date. Paling lebih pun one-nite-stand kahkahkah!

Nak cakap--kitorg ni bukan lawa je nak--personaliti mesti ada. Sebab tu dalam geng bro-bro ni lain orang lain awek. lain orang lain taste.

Lagi satu! Kaum gegurls selalu cakap, lelaki ni bilik semak macam kandang b__, kalau tak kawin atau duk dengan mak jangan harap le bilik nak kemas macam bilik hotel kat Genting. Eh mana aku tau bilik hotel kat Genting kemas? Hahaha!
Aku ada Astro. Kau Hado? <saus>
Korang ni, aku tau la bilik aku tak ada organizer Kublik Pablik Knopf ke entahapakenama yang korang gegurls beli kat IKEA tu, tapi aku tau jugak la kebersihan tu sebahagian daripada iman. Aku longgok jugak baju busuk dekat tepi, aku sapu jugak lantai tu. Kau ingat orang gay je ke buat camtu? Member aku siap hari2 sapu depan rumah. Aku tengok skrg ade je awek. Dan sudah-sudahlah korang kata lelaki ni pengotor. tapi bila kitorg jadi metroseksual, korang cakap gay pulak. sih!

Dan, ni benda yang paling selalu korang cakap."men are dickheads". Atau dalam bahasa melayu, lelaki fikir dengan batang dia. Amboi, amboi, amboi kau punya lazer, kalah @AzwanNur noks!
Well, padan muka kau. Sebenarnya tak semua jantan ni dickhead. Kau tu. Kau yang pergi cari dickhead tu apasal? Yang muka ganas, yang player feeling-feeling muka Aaron Aziz, yang gaya takde hati perut tulah yang korang kejar. Yang baik, yang pakai kemas skima, yang cakap sopan santun, yang main gitar buat lagu-lagu jiwang, yang anak misthali duduk dengan mak, kau tak nak layan pulak.

Aku jiwang kau muntah. Aku lucah kau penampo. Ape kes? <>

Lepas tu bila kitorg dah kumpul cakura untuk nak confess kat korang, korang cakap "maaf you, you terlalu baik, I anggap you macam kawan I je?" Oh yang baik layak jadi kawan je dik? Oklah, pi cari dickhead sekor. Berbahagialah anda di alam perkahwinan sana.

Tu je la aku nak cakap. Banyak lagi ni. Kang aku tambah lagi tercirit kau baca. Maklumlah 99% pembaca Terfaktab ni perempuan, takut butthurt ramai-ramai. Kahkah!

Nah krim sakit punggung. Kalau tak mahu boleh je lah komen di bawah. Tatatititututu

Ulasan

Syara Mohammad berkata…
tak salah kalau teguran tu memang betul. takde sebab nak marah.
MinahSpekMerah berkata…
hahaha.best giler entry.haha.

ak ada satu soalan.adakah anda setuju y realitinya majoriti jejans mesia memang tengok rupa dlm mencarik awek?

jawab jgn xjwb.hehe.
ciKk rynN berkata…
saya suka yang pkai kemas 0 skema n anak mak...heeeee :)
cik ciput berkata…
seeeeeemua tak kena <--merujuk kepada gabar pompuan bersinglet merah..kikiki

ko marah sape ni ha..semua kaum gegurl kena..iteww bukan mcm tu taww *memang nak makan penampo*kah3x..

*jom sembang pasal belanjawan..2012 punya la bro..
fatinizzati berkata…
aku pun suka anak mak :)
Ara berkata…
yes, mmg btul...perempuan still suke pd bad boy (xsemua), bkn ape tau..sbb bad boy ni mcm ade tarikan gitu...hehe

x semua eh...xsemua..hehe..kang butthurt lak kaum2 sejenis aku..hehe
Tanpa Nama berkata…
dah kalau kau cakap x semua jejans typical, then x semua gegurl typical macam tuh =.="
SN berkata…
asal mcm x butt hurt nih...haha
Tanpa Nama berkata…
muda2 lawalah..dah tua...
Eyka berkata…
titew suke tgok belnjawan 2011..titew hafal semua..jom laa tapel dgn titew..keh keh keh :P
sYafIk-wAy berkata…
perghhh sebijik mcm cite aku yag part last tuh , hahaha
Diana Zainal berkata…
haha gua rasa penulis yg butt hurt tu pasal up entry cm gini. alolo kesian kesian..
n0r aMaLina berkata…
tp mmg btol pon..x smua guys sma..gurl pon cm 2 gak.. =)
Tanpa Nama berkata…
hahaa..
aku perempuan..tapi tak butthurt pun..
suka je entry ni..

well..perempuan mmg complicated..
troll laa cmne pun kitorg angguk2 geleng2 je...muahahahahha XD
jaY berkata…
okeh2.. bgtau bila nk dating. nnt aku study belanjawan,utube ahmed ahmed,rahsia lelaki...etc kuikuikui
duduk ngn emak ok, tp jgn duduk 'bwh ketiak' udah lerr...
aswadz berkata…
ada je awek yg sker bdk skema n berpakaian kemas.
masu berkata…
to minah spek merah,

memang lelaki cari awek muka nora danish je tp bagi aku itu cuma bile bercouple je.nanti kalau dah time nak buat bini,baru sibuk nak tengok hal lain.memasak,layanan dan lain2 kecuali paras rupa.
nana berkata…
gelak guling-guling aku baca entry nh~~;) tp tulah, realiti yg tejadi, aku pown salah sorg yg bengong after gaya2 player nh, mudah2an, tak kena lagi lepas nh...amin
Hakim. berkata…
IN YOUR FACES GIRL!
Tanpa Nama berkata…
kahkahkah
tula, jadi baik salah, jadi jahat salah, buat bodoh pon dipertikaikan jugak.. tak paham tol...

jejantanist
CtZ berkata…
haha..ape yg penting jadi lah diri anda sendiri. x kesah la kalu ko anak mak, muka skema or muke gangster. nanti ko akn betemu gak pempuan yg akan cintai kau. well aku mmg x minat org skema. hihi
ainunITUmata berkata…
hahahaha...x butthurt lgsg..
gelak guling2 siap.
eh,aku rs entri ni untuk gadis2 comel je la.
gdis xcomel mana pernah reject org.
org propose pn xpena ni nk reject.
argh!entri ini berunsur diskriminasi..<-tetibe
Awi berkata…
Those few earlier lines very true!

Situasi: Lelaki baik approach perempuan. Perempuan tu jawab "I anggap you macam kawan biasa je". Then she falls for a player (supposedly handsome, big in the pocket n such) and got dump and DARE TO SAY "Semua lelaki same je"!

THE HECK?

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.