22 Oktober 2011

Merajuk Hal Remeh

Biasalah, bercinta mesti selalu merajuk. Baik lelaki mahupun perempuan. Tapi kadang-kadang hal remeh pun merajuk payah juga. Sampai berpanjangan. Ada yang jenis merajuk kecik punya hal pun mahu putus. Susah macam tu.



Ini hanya sekadar hiburan saja. Kalau ada yang tak kena mana-mana, tegur lah. Komik diatas tidak ada kena-mengena penulis/pelukis.

Terima kasih!

27 ulasan:

Lucifer berkata...

keh keh keh, nice!

Lucifer berkata...

pertamax.

Isaac Ismael berkata...

Luc kembali.

heheheh

zey berkata...

tang misai tuh takleh blah r~

yong berkata...

naisssssssssssssss

cikpia berkata...

ha ha..... angguk tanda setuju.

cik yuki berkata...

suka teddy tu ! hahaha

Faez Rusni berkata...

aku penah kene cmni..gurls plizla jgn merajuk hal temeh..tgh2 bahagia pon ko nak merajuk..siyes hilang mood weiii

Atiqah Wadiah berkata...

haha~pompuan klu merajuk mmg sng nk pujuk..yelah,hati lembut..huhu

R.R.Z berkata...

tolonglah..aku da lame x rasa perasaan merajuk!

sbb kompom merajuk, pujuk ati sendiri

Swit Mango berkata...

hye r.r.z. hehehe

syok laa kalo merajuk dpt macam2. uiii lamenyer rase xmerajuk. huhu bosan

Tanpa Nama berkata...

bf aku ngalahkan pompuan kalo merajuk..bgs lagi aku tak pena pon..benci..

Lady Waniey berkata...

apa kes nak merajuk2 bagai....haha

Abang Zam berkata...

abam isaac sudah di import menjadi penulis terfaktab?
nicee

Puteri Iqa Izyan berkata...

kalau tgh kuar sama2 pun nak merajuk lagi gedik namenye. ahaks.

Isaac Ismael berkata...

yes,abg zam.
hehehe

~butterfly~ berkata...

wow...dia dah melukis kat sini...

best ^__^

♥nitnot abc berkata...

tak payah nak merajuk sangat lah kan . HAHA

AsyieqiN Rkey berkata...

nie ke II...hye II!!!..*lambai2*

Miss Dolce and Gabbana berkata...

Apsal aku rasa menyampah tengok perempuan dalam tu eh.Nak lempang boleh? Mengadanya.haha.btw nice artwork.hehe

Isaac Ismael berkata...

butterfly, my loyal friend.selalu sokong.hehe.

Hai AsyieqiN Rkey!*lambai2*

Isaac Ismael berkata...

@Miss Dolce and Gabbana

terima kasih! hehehe

Lempeng Hijau berkata...

Setuju brader setuju. memang kekadang nak melempang pun ada makhluk camni. ada kekadang merajuk hanya kerana nak merasa dipujuk.

p.s. Apasal entry related pasal tetek plak? salah tag ni... hahahaha!

Isaac Ismael berkata...

hah?
manada related ngan tetek..aku tak tahu pun.

Eyka berkata...

ololololo..omeynyer dy majukk!
keh keh keh :P

Lempeng Hijau berkata...

oh, tadi dia tulis related dengan entry tetek tu. random kot. pening la layout ni. haha!

cik_PAIN berkata...

alaa majuk manje2 je tu laa...xpaya beli2 adiah bagai :P haha