27 September 2011

Cinta dan kentut lagi

14 ulasan:

uchica berkata...

koh koh koh..di tahan memulas di lepas fuhhhhh syokkk...hahaha:P

shahirahkhairudin berkata...

tapi..
bila dah lepaskan malu la pulop.

p/s: i suka kentut kuat kuat yang macam peluru bedil iteww

AsyieqiN Rkey berkata...

wakakakka....ok pic tu lawak...apa kaitan abam taff ngan kentut?hkhakhakka..>.<

JIJI YU berkata...

keliru aku memilih antara cinta dan kentut

Umie Artoqiemie berkata...

emm aku rela memilih kentut tutttt lega rasanya.

Azura berkata...

wah2.. macamne ni.. kentut ke cinta? keh2 :P

tigapulohfebruari berkata...

haha. sayam abam bengsehari :P

Syazwan Che Deraman berkata...

putus kentut.

matsen berkata...

lawak kentut paling tough..bwahaha

Fara Zakaria berkata...

kentut dengan cinta pon leh wat comparison kan ? haha , kelaka je .

ika~~ berkata...

ok aku gelak tgk abam beng.haha

TheBentPencil berkata...

saya rela kentut, kerana kentut tidak akan curang dengan saya.

*ada member kepada member yg bernama ketut. truestory.

Eyka berkata...

kakakaka...suke gmbar abam beng 2..euwww~ hahaha:P

ErnieFaizal Siti berkata...

hahaha..superb kelaka tgk gambo tu..