28 September 2011

Aturcara Launching Kitab Terfaktab, Awek Chuck Taylor dan Zine Sarkasis Horizon Raya



TARIKH: 1 OKTOBER 2011
TEMPAT: UYA DISTRO, SS15 SUBANG JAYA, SELANGOR
MASA: 4.30 - 6.30 PETANG

4.00 Petang: Ketibaan para tetamu yang tidak diundang. (Suka diingatkan di sini bahawa masuk ke Majlis Pelancaran ini adalah percuma. Sesiapa yang menjual tiket untuk medapat keuntungan tepi daripada penganjuran majlis ini akan didakwa mengikut suka pihak penganjur dan penerbit buku yang garang)

4.10 Petang: Ketibaan para tetamu yang diundang.

4.15 Petang: Pendaftaran tetamu untuk cabutan bertuah.

4.20 Petang: Persembahan Gamelan oleh Shafirul Azmi diiringi penari kebudayaan daripada Ultras Subang Jaya.

4.25 Petang: Perarakan masuk para penulis Kitab Terfaktab, Awek Chuck Taylor & Horizon Raya.

4.30 Petang: Perarakan masuk pihak penerbit (baca: Lejen Press) diiringi percikan bunga api dan tepung tawar.

4.40 Petang: Persembahan pembukaan oleh artis jemputan Cikgu Vee.

4.50 Petang: Sessi memperkenalkan barisan penulis buku. Ucapan ringkas dan persembahan bebas daripada para penulis.

5.30 Petang: Persembahan daripada Aifaa Rizwan.

5.40 Petang: Persembahan daripada Shafiq Helmi.

5.50 Petang: Persembahan penutup oleh artis jemputan Nik Jidan.

6.10 Petang: Pelancaran buku yang akan dilakukan oleh Fadzil Zahari.

6.20 Petang: Penyampaian saguhati dan cenderamata kepada artis jemputan dan pelancar majlis.

6.30 Petang: Sessi autograf dan bergambar bersama para penulis yang kebanyakannya adalah orang-orang yang fotogenik.

Di sebelah malam, Uya Distro akan menganjurkan futsal muhibbah di The Challenger, SS14 Petaling Jaya. Semua dijemput sama-sama turun beraksi secara suka-suka selama 2 jam dari pukul 9 hingga 11 malam. 1 court untuk lelaki dan 1 court untuk wanita.

Sebarang pertanyaan dan kekhuatiran boleh diajukan ke emel lejenpress@gmail.com atau uyadistro@gmail.com


sumber: akulinglung.com

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pertamax!
banyak nye prsembahan..terfaktab xde prsembahan ke?

Si Gadis Semasa berkata...

yes nak pegi !

rekbing berkata...

woha. grand gile!

penulis.sahaja bukan lagi penulis sahaja, pemuzik sudaaa
;D

TheBentPencil berkata...

perarakan masuk?

perarakan masuk?

wohhh I don't have anything to wear brader....huagh

RastaMat berkata...

nikbinjidan datang jugak..
nice..

M. Faiz Syahmi berkata...

gua dah kena pikir nak pakai apa ni.
half naked macam stail

Bella Bell berkata...

syafiq helmi?


ewww... nak pergi sangat.. tp..

Aqram berkata...

parti buih! kehkehkeh!

Eim Abey berkata...

so...terdedah smua la identiti penulis terfaktab yg berselindung selama ini?

cahaya eyena berkata...

2les tentatif pogram pun lawak,,tepung tawar la...ketibaan tetamu tak diundang larh,,,penerbit buku yg grang la...lawak..lawak...(^^)....