8 Mei 2012

(comic) I'm always like this.

*
So hard lah.

Got any tips?
*

10 ulasan:

little.pingu berkata...

hanya yang benar-benar berani sahaja mampu membuat pengakuan..lebih baik baik ditolak daripada tidak tahu langsung..tp tak semua mampu menerima penolakan..lalu memerhati dr jauh sahaja..

keli menari berkata...

berani membuat pengakuan mesti berani menerima penolakan.kecewa itu biasa.

Hakim berkata...

Kadang2,tidak mengetahui kebenaran itu pun boleh jadi sebuah kisah cinta yang paling manis.Sebab ianya penuh dengan imaginasi sendiri.Automatik,jadi sebuah kisah cinta agung diri sendiri.

Ell Swift Dotz berkata...

yaa..i'm always like this too..

feezlol berkata...

gamble je. hidup kena sentiasa berani, kalau asyik berundur je satu hape pn tak dpt, right?

feezlol berkata...

gamble je. hidup kena sentiasa berani, kalau asyik berundur je satu hape pn tak dpt, right?

Eyka berkata...

lekla..manusia je pon..haha :P

tenang tarik nafas..try skali nafas tapi gaya romantik..
"awak, saya suka awak"

kompom dia terharu :D

fatin adawiah berkata...

amek nafas dlm2..xpyh hembus dah..hehe lawak je!! think positive la..never try, u never know the result^^

Ninaaa berkata...

Aku pun nak tips jgk!

mr E oSk gurL berkata...

tarik nafas.... baca bismillah... and just go on... pk cm ni... right time dtg skali je... kalau dh byk kali tak right lah kan... jadi... just luah kan... rijek tak rijek x penting...yg penting lepas.... hehe :D