Asal Jumaat, turn-on dengan Baju Melayu.



Harini kita bicara tentang ini.























  Soal cerita turn-on, turn off ni, ada orang (dengan tak puas hatinya) kata, "Engkau ni suis ke apa nak turn-on, turn off ?"  Memangla tak. Tapi, soal turn on turn off ni kita bicara tentang sesuatu yang ada pada jantina berlawanan (atau jatina sama) yang buat kita tertarik. Haa, itu yang aku mengerti tentang soal turn-on turn off ni.

  Macam kau, perempuan, suka sangat tertarik kepada lelaki pabila lelaki berBaju Melayu. Nampak extra hensem, nampak macam lelaki Melayu terakhir dan sebagainya lah. Biasalah tu. Selain itu, ada perkara lain juga yang buat kau turn-on pada seseorang lelaki itu. Berkumis lebat misalnya, takpun berkening tebal dan macam-macam lagi la. Apapun, ia akan bergantung kepada individual differences itu sendiri. Apa yang buat kau turn-on, tak semestinya buat kakak, adik perempuan, makcik atau awek kat McD tu turn-on jugak.

  Manakala kau orang lelaki, bukan tak ada perkara yang buat kau turn-on terhadap seseorang wanita itu. Kalau nak disenaraikan, memang banyak. Tebal macam ensiklopedia jadinya. Jadi, aku taknaklah bagi contoh. Get outside, take a look and get turned-on ! Kah kah kah.

Sekian.

Pesan- Turn-on ni tak semestinya sexually-attracted. Dan janganlah ambil serius sangat ye ?

Ulasan

Cob Nobbler berkata…
Solat Jumaat pakai baju bundle dengan jeans bundle tak salah kan?
cinderella berkata…
@Cob Nobbler

yang penting pegi solat
Nazrul Ashraff berkata…
turn in, then turn off? eh? haha. crush
Diyana Munira berkata…
Hahaha! As for me, tak kisah pakai baju Melayu ke t-shirt ke, if a guy can pull off any look, for sure hensem. Plus, boleh je solat pakai apa2 (as long cover lah apa yang patut)

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.