31 Julai 2011

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak!


Selamat berpuasa kami ucapkan kepada pembaca-pembaca Terfaktab yang beragama Islam. Semoga bulan puasa sebegini, menambah berkat cinta kita antara sesama manusia. Cinta yang jujur, suci dan di redhai.

Blog Terfaktab tetap berjalan seperti biasa di bulan Ramadhan, dengan sedikit kesibukkan menyiapkan projek buku. Mungkin pihak kami akan lebih banyak menyiarkan penulisan kiriman pembaca selepas ini. Ramai di antara pembaca-pembaca Terfaktab berbakat besar dalam penulisan. Dan kami berbesar hati kerana dapat berkongsi bersama kalian.

Akhir kata, berpuasalah dengan istiqamah. Di lamun cinta itu pasti ada, namun biarlah ingat batas-batas pergaulan ya? Jangan di ikut nafsu sangat. Syaitan kan dah kena ikat. 

Wassalam.

Ikhlas dari,
Skuad Terfaktab

13 ulasan:

jiranmafiarussia berkata...

bulan puasa ni, lagi best kalau dilamun cinta dengan Ramadhan.
bercinta dengan tarawih,bercinta dengan qiam :D

salam ramadhan.selamat bersahur.selamat berbuka!

saiazuan berkata...

salam ramadhan :)

Tanpa Nama berkata...

salam ramadhan buat skuad terfaktab.. exspecially abg aqram.. hehehe

fall in love ngan ur writin.. *sori takde kaitan.. hahaha

-I-

+luvly ada+ berkata...

selamat berpuasa terfaktab and all :)

p/s:gua maw entry2 baru dr
skuad terfaktab di bulan puase ek?hee

laskar pelangi berkata...

selamat berpuasa semua;)

azuwa berkata...

selamat berpuasa dan berterawikh.

ermm.. kalo nak cuci mata tgk budak2 lelaki pegi surau/masjid solat terawikh pakai baju melayu kain pelekat boleh?? hahaha XD

joking!!! teruskan menulis ye :)

Anem arnamee berkata...

Wah...

oh SALAM RAMADHAN untuk skuad cinta kesygn !

Skuad Terfaktab.! May ALLAH bless all of u and ur family, insyaallah <3

Wadi AR berkata...

pose juga. xde event bukak pose reramai dgn skuad terfaktab ke?

Terfaktab berkata...

aha, bukak puasa bersama skuad terfaktab tu cadangan yg bernas. kikiki.

Aisumi Chan Kawa'i berkata...

salam ramadhan & selamat berpuasa ^__^

Qaseh dalia adelia berkata...

salam ramdhan dari qaseh ...

shahirahkhairudin berkata...

SK pun mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa kepada semua.

wut? buka puasa dengan skuad terfaktab? buat ikut zon boleh dok? al maklum lah susah beno teman yang di utara ni nak turun ke KL nun. ahli skuad rameynye di KL. amacam ngam?

bukan penggoda berkata...

selamat-selamat semua! hikhik.