Forever Janda.


Cinta.


Ada ke patut orang yang baru putus cinta disuruh tulis pasal cinta. Gila. Jadi cikgu cinta pun tak layak, jadi pelajar cinta pun agaknya mesti yang paling benak. Tak pasal-pasal berdosa sebarkan ideologi cinta buta.

We may have things in common. Luar keras; dalam hancur. 
Jadi aku tanya lagi sekali apa sebenarnya aku nak dalam hidup.
Aku yakin, aku pasti, aku janji. Kejar dan buktikan.

Kadang-kadang kita dah ada apa yang kita nak sebenarnya dalam hidup.
Kadang-kadang kita dah sentuh, dah pegang, dah rasa, tapi malangnya leka.
Kadang-kadang kita tamak, kita boros, kita lupa diri,
Dan kadang-kadang kita yang memang babi.


Salam pengenalan, salam sejahtera. 
Dari saya yang masih berkabung, dan mungkin forever janda.

Ulasan

AlexiaAqram berkata…
first!

amboi baru lepas putus cinta lah ni?
Unknown berkata…
penulis baru? :)
fifie berkata…
Nie penulis baru ke? Welcome gdsjht :)
xmegoox berkata…
lejen gdsjht nih
Kc Kasedah berkata…
Aaaa best gila klu gdsjht join sekali terfaktab! really adore her :)
lin berkata…
lejen dan marahnye kakak ni -.-
gdsjht berkata…
Thank you. :)
TheBentPencil berkata…
welcome awin!

I like the statement "forever janda". better than forever alone.

because we may forever not find a loving partner, but we can never, ever be forever alone.
Vanilla_ais berkata…
add saya di MSN, DudaSepi_89, EH?! kahkah

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.