Tamat

Dengan ini gua menamatkan minggu Rabak dan Heartbroken dengan harapan; 

Apa barang rabak-rabak chorr? Takde makwe, cari sorang. Takde pakwe, jeling sorang.  Ni zaman 2012 lah bhaii, lu suka lu dapatkanlah. 

Ok, sebenarnya gua tamatkan ni pun sebab gua tengok takde sapa yang nak tulis lagi dah. Bila gua baca artikel-artikel pembaca hantar pun gua rasa belum yang ada serabak lagi seperti dalam kriteria. Tapi apa-apa pun gua ucapkan terima kasih sebab cuba hantar artikel. Terima kasih pada penulis-penulis yang terlibat. Yang tak terlibat, lu tahu lah nasib lu macam mana nanti. Okayyhh, terima kasih wehh!


Orait, gua chalo dulu dengan serangkap pantun;


Hati rabak sampai koyak,
Eleh putus cinta dah nak menangis,
Tak payah nak sebak-sebak,
Meh sini abang aqram belanja cekedis.

Chalo!

Ulasan

Cangkul Emas berkata…
selamat tinggal kisah rabak..
ye dak?
muhsin.aminudin berkata…
cerita cinta puitis pulak la agaknye
samanosuke_04 berkata…
pemende nie? aku blurr sket nie.. maybe sebab jarang singgah sini..

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.