Jualan Murah Kitab Terfaktab Kembali Ke Kolej!

Kembali Ke Kolej? Yes, jualan murah untuk kawan-kawan kita yang mungkin asyik pinjam buku kita tapi tak pulang-pulang kan buku. Sedih kan bila buku tak dipulang atau bila pulang, buku itu jadi astaghfirullah.. rabak rabak dan koyak.

Jadi, jualan murah Kembali Ke Kolej ini memang sasarannya kepada kawan-kawan kita yang masih belajar di kolej dan universiti. Sebab budaya pinjam meminjam buku banyak di kolej kan? Apa lagi, beritahu pada kawan-kawan anda yang kaki pinjam itu supaya beli saja dengan Terfaktab secara by-post terus sebab harga buku sedang murah! Cakap saja pada mereka supaya layari terfaktab dan isi borang pembelian, bayar kat bank dan email bukti pembayaran. Lepas tu tunggu dalam 2-3 hari buku akan sampai. Ha, bacalah, simpanlah jangan pinjam-pinjam lagi. Hihihi. Ala yang tak kaki pinjam pun boleh beli. :P

Jualan murah ini berlangsung 10 hari dari 21 September 2012 hingga 30 September 2012. Jom beli! Isi borang kat bawah ni tau!


Ulasan

LaDy DeLLaZ berkata…
balance utk byrn lebih dlm cash deposit tuh cmne ye cara Terfaktab nak pulangkn?
Asyikin Azrin berkata…
Dah submit form , esok insyallah will bank in duit. yay :)
Ray_EyN berkata…
form dah isi, tapi tak dapat nak bank-in duit dalam masa terdekat, mungkin hujung minggu ni sebab ade masalah pengangkutan dgn timing class, tak pe kan? he -_-"
♥nyeto89♥ berkata…
nak beli lg skrg ni bleh x? plz2..really need it :'(

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.