heart.break.


kalau hati ni laku jual kat bundle, aku nak jual dan teruskan hidup.

Ulasan

ahsfantasy24 berkata…
Senang nak kongsi hati
tapi sukar nak kongsi rasa (:
ahsfantasy24 berkata…
Senang nak kongsi hati
tapi sukar nak kongsi rasa (:
Maria Menado~ berkata…
kalau hati boleh dibeli, tentu hati mu telah ku miliki...

semuga bebanan mu berkurangan teman =)
eza miza berkata…
Da tak bleh pakai plaster ka? Luka teruk ni... Kena cari doktor la cita dia..huhu
fatenalina berkata…
ingat senang2 nak jual hati ?
macam dah give up sgt
inna_risna berkata…
hati yg luka perlu diubat dgn segera...
jgn smpai virus2 lain menular dlm hati menambahkan keretakan ati itu.
Rokiah Wandah berkata…
kalau lah kan ?

kalau hati aku boleh jual dekat bundle entah grade apa lah kan ? agaknya jual 5 hinggit pon org tak mahu .

luas sangat rabaknya .
bro
mata ada sepasang,
telinga ada sepasang,
tapi hati ada satu ja...?

hati bukan utk dijual,
tapi kena cari utk lengkapkan sepasang,
baru hidup terasa sikit perfect!
suhaili berkata…
phew! same feeling!

Catatan popular daripada blog ini

Cara Hendak Contact Balik EX Lama.

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Perempuan, Perhubungan dan Seksual.