Lagu Cinta Hari Ini



Cinta zaman sekolah jika difikir-fikir semula, sangat seronok dan ada warnanya. Walau sudah dewasa sekalipun, jadi terlalu seriuuuus pun tak boleh juga sebenarnya. Mahukan hubungan yang matang serius atau hubungan matang tapi ada warnanya?

I choose love with color. Not black and white like others.

"Yes no yes no, itu tak boleh, ini tak boleh. Jangan pergi sana, jangan pergi sini. Keluar dengan kawan ke tempat ini boleh pula, keluar dengan I tak boleh? Kalau nak keluar, kena ada I. U tak boleh keluar dengan kawan kalau takde I."

Seriously, kejadah apa seyhh? Hitam putih gila hubungan macam tu. (weh, dah nak 2013 wey)

Inb4, "Hidup ini tak bererti, jika tiada cinta dihati"

Kau single? HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHA!








p/s : Cakap ke diri sendiri nampak yang part single tu?

Ulasan

Cik Dania berkata…
yes, single. HAHAHAHAHA! ketawakan diri sendiri untuk penghibur hati.hahaha
Eqa Yazid berkata…
perghh! gua terasa part single. gua da 4 hari single. bila je lepas single tu , gua pandang cermin tiap hari, gua tgk muka gua dekat cermin ibarat 'burung merpati yg dah dilepaskan oleh tuannya utk terbang bebas sendirian' KAHKAHKAH !!
Ekin berkata…
single..... *batuk2*nangis*

OK WHAAAATTTTTTT.... *nangis*
FarahPingu berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
szumika sakni berkata…
single?...yes I am...da 2 thn...huhuuh bru2 ni ada msk line tp try 2 bln jer...lps tu out sbb prgai cam haram jadah huhu...
nuurellajamuri berkata…
yes,im single but not available :D
Kya Von Misteriusha berkata…
Yeay I'm super single
Not a pitiful alone but a glamorous solo
Time untuk treasure diri sendiri
Kikikih pejam celik
Nak masuk 2013 dah :D
Tanpa Nama berkata…
im single but not available
Myera Nyera berkata…
3 tahun dowh single pfffttt.
Siti Najwa berkata…
HAHAHAHAHA
mmg single pun. single pun ok je :p
adinda berkata…
dah 5 bulan single. pfffftttttt
inna_risna berkata…
yup, im single..
bu, im happy with it. :D
misz yan berkata…
"Yes no yes no, itu tak boleh, ini tak boleh. Jangan pergi sana, jangan pergi sini. Keluar dengan kawan ke tempat ini boleh pula, keluar dengan I tak boleh? Kalau nak keluar, kena ada I. U tak boleh keluar dengan kawan kalau takde I."

*yesss! pernah jumpa manusia spt ayat di atas.. wut the F! sooooo annoying~ kesian kat orang yg fall in love kat manusia tersebut. pape pun aku tetap mendoakan kebahagiaan diorg..
-MsGoodNite- berkata…
Salah ke single? Takde masalah pun.

Tapi kadang-kadang ko sunyi, kan? Aku pun. Hahahahahahah
Ice Juliette berkata…
majoriti single yg komen.. dah boleh dah tu.. HAHAHAHA!
Shacklesmith berkata…
disebabkan ramai gadis2 di atas mengomen mengakui empunya diri belum berpunya..

maka aku juga membuat pengakuan..
bahawa aku SINGLE... =)

true story no gimmick.. hihihi
emosi VS akal berkata…
Dah 4 bulan single.smbut beday tanpa sidia yg x wish pun.cpt benar die lupa.huhuhu.
Berhenti mengharap.
yah!! sgt SINGLE... huwarghhhhhh ;'((
Siti Nur Asilah berkata…
sy dah nak masuk 3 TAHUN single dan sy okay.
Cik Kaishi berkata…
dan aku jugak dengan bangganya... AKU SINGLE !!!


hehehheheheh
marish sha berkata…
Choose to be single sebab before ni hidup dengan orang yang "yes no yes tak boleh cannot jangan wtv"
Unknown berkata…
Gua punya single dah masuk degree dah. Hahahaha

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.