Kesukaan Wanita Versus Kesukaan Lelaki


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


  Sudah sekian lama agaknya Isaac Ismael (II) tidak muatnaik artwork baru di Terfaktab ni kan. Kini, aku kembali dengan artwork ringkas berkonsepkan humor. Itupun kalau kelakar lah. Bagi aku tak kelakar pun.

  Memang tak dinafikan tak semua perempuan adalah tipikal seperti di atas. Kartun di atas pun bukanlah generalisasi terhadap semua wanita.

  Pesanan seterusnya, jangan lupa miliki Kitab Terfaktab 2 April ini kerana sudah tentu karya II ada di dalamnya.

Sekian, itu sahaja dari II.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
biasa2 je ni ii...
EZAN IDMA berkata…
kene pulas telingaaa
EZAN IDMA berkata…
kene pulas telingaaa
wanie_mn berkata…
HAHAHAH.
kesian lelaki yg bkn jenis mcm tu kena tempias jgk.
firdaus.9898 berkata…
oh ya.

dan lelaki minat bola.

dan smalam ialah malam yang indah untuk bolasepak.

faith in arsenal : restored!

tahniah juga utk the Kops
ni kira sesuai dgn konsep lelaki nafsu 1, perempuan nafsu 9
Nora Mieza berkata…
kurafat sungguh bila aku dgr konsep lelaki 1 nafsu perempuan 9 nafsu.
Cob Nobbler berkata…
Patutnya balak MU yang gatal2 ni.
Balak Liverpool setia orangnya.

#jackdirisendiri
firdaus.9898 berkata…
balak Man U glory hunters
Tanpa Nama berkata…
erkkk...aku pompuan dan aku prefer gadjet lg..hehee.. =P
Cob Nobbler berkata…
Nombor 9 - Carroll?

Mungkin logik dia kaki perempuan.Berdasarkan persembahan semasa kahkahkah!

Catatan popular daripada blog ini

Cara Hendak Contact Balik EX Lama.

Perempuan, Perhubungan dan Seksual.

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.