26 Februari 2012

Kesukaan Wanita Versus Kesukaan Lelaki


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


  Sudah sekian lama agaknya Isaac Ismael (II) tidak muatnaik artwork baru di Terfaktab ni kan. Kini, aku kembali dengan artwork ringkas berkonsepkan humor. Itupun kalau kelakar lah. Bagi aku tak kelakar pun.

  Memang tak dinafikan tak semua perempuan adalah tipikal seperti di atas. Kartun di atas pun bukanlah generalisasi terhadap semua wanita.

  Pesanan seterusnya, jangan lupa miliki Kitab Terfaktab 2 April ini kerana sudah tentu karya II ada di dalamnya.

Sekian, itu sahaja dari II.

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

biasa2 je ni ii...

EZAN IDMA berkata...

kene pulas telingaaa

EZAN IDMA berkata...

kene pulas telingaaa

wanie_mn berkata...

HAHAHAH.
kesian lelaki yg bkn jenis mcm tu kena tempias jgk.

Miss Fireflies berkata...

good job B :)

firdaus.9898 berkata...

oh ya.

dan lelaki minat bola.

dan smalam ialah malam yang indah untuk bolasepak.

faith in arsenal : restored!

tahniah juga utk the Kops

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

ni kira sesuai dgn konsep lelaki nafsu 1, perempuan nafsu 9

Nora Mieza berkata...

kurafat sungguh bila aku dgr konsep lelaki 1 nafsu perempuan 9 nafsu.

KiD berkata...

tipikal

Cob Nobbler berkata...

Patutnya balak MU yang gatal2 ni.
Balak Liverpool setia orangnya.

#jackdirisendiri

firdaus.9898 berkata...

balak Man U glory hunters

Tanpa Nama berkata...

erkkk...aku pompuan dan aku prefer gadjet lg..hehee.. =P

Cob Nobbler berkata...

Nombor 9 - Carroll?

Mungkin logik dia kaki perempuan.Berdasarkan persembahan semasa kahkahkah!