Perancangan dan Aplikasi 2013

Hello semua!

Kami ingin mengumumkan wajah baru bagi website www.terfaktab.com kami yang telah bertukar kepada Terfaktab Shop. Sebuah web rasmi Terfaktab Media yang melakukan jualan buku dan produk kami secara dalam talian. Lihat keratan web terfaktab.com dibawah;


Kami juga ingin memaklumkan bahawa laman blog kami iaitu terfaktab.blogspot.com akan kekal menjadi wadah penulisan kami sahaja seperti biasa. Melalui blog Terfaktab ini untuk ke Terfaktab Shop, anda boleh klik link Terfaktab Shop dipanel pengepala.

Tujuan kami mewujudkan Terfaktab Shop adalah untuk melicinkan lagi pembelian dalam talian, juga sebagai platform pendaftaran keahlian Terfaktab-Lovers. Pihak kami bercadang untuk mengadakan kad keahlian kepada semua ahli yang berdaftar dengan kami dengan mendaftar sebagai pelanggan di Terfaktab Shop dan mereka akan dikenali sebagai Terfaktab-Lovers (kalau tak sedap nama Terfaktab-Lovers tu, kita tukar nama lain, next time, eh?)

Dengan menjadi ahli Terfaktab-Lovers, anda akan mendapat pelbagai kemudahan seperti diskaun pembelian, jemputan menyertai acara yang kami akan adakan, kad keahlian dan banyak lagi yang sedang kami rancangkan. Eksklusif untuk semua Terfaktab-Lovers.

Juga, dalam masa yang terdekat. Kami akan membangunkan satu web khas untuk kalian yang berminat untuk menyertai kumpulan penulisan Terfaktab. Ia sebagai satu platform kalian yang berbakat dalam penulisan untuk menjadi pelapis keanggotaan Skuad Terfaktab.

Menarik? Teruskan melayari kami. Love XOXO! =)

Ulasan

semoga team terfaktab terus sukses dalam bidang penulisan dan akan dapat banyak idea utk tulis buku2 begini...!

sy nak jadik ahli..! yeay..:)

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.