Donut

"Sayang"

"Ye awak"

"I baru balik dari UIA. Dapat donut"

"Ni donut yang diorang susun jadi donut terbesar kat Malaysia tu ke?"

"A'ah. Sinilah, rasa sikit"

"Ok. Emm... manis gilerrrr. Boleh kena kencing manis I tahu?"

"Eh, I makan rasa biasa je. Tak manis pun"

"Donut ni memang tak manis, tapi sebab U yang suap. U lah kemanisan yang I rasa. Hihihi"

"Hehehe. *cubit pipi* "












Ulasan

Senah Cendol berkata…
Hahaha! Hamboiii
Hakim. berkata…
Hahahahaaha, macam haram
Rokiah Wandah berkata…
memang kadang-kadang rasa nak ter macam dalam gambar tu.
reenapple berkata…
okeh.. aku org dlm gmnbar kat bawah tu. Muahahahha
mendatak hijau berkata…
sweet aihhhhhh
Cik Tia berkata…
hahaaaa .. werkkkkkk :D
paan kowt berkata…
manisnyer awak!..haha..puihhh
Jαnnαhツ berkata…
apa da... donut tu kawan saya yang buat. smpai ati...
R berkata…
duhh. manis lah konon. haha
Affyza Haron berkata…
hahaha cilaka betei gambo tu hahaha apa salahnya manis sesaja

Catatan popular daripada blog ini

Perempuan, Perhubungan dan Seksual.

Cara Hendak Contact Balik EX Lama.

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)